Sałatka z cieciorką i fetą

by - 10:00

Witajcie. Zdrowe odżywianie to raczej już filozofia życia, niż zwykła zmiana złych nawyków. Uwielbiam raczej kocham tak jeść, mam więcej sił, moja skóra i włosy są w lepszych kondycji, mniej choruje. Kiedyś miałam ogromny problem z gromadzeniem się wody w moim organizmie. Pamiętam czas jak byłam chuda jak patyk a cellulit i napuchnięta buzia mi towarzyszyły nieustannie. Zanim przeszłam na dietę moja waga nie różniła się dużo o tej co mam teraz ale centymetry poleciały ostro w dół. Dlatego zachęcam do mierzenia się niż pilnowania wagi. Dodam, że zalegającej wody w organizmie miałam aż 8 litrów !
Wracając do sałatki to istna zdrowa opcja. U mnie podawana na kolacje. Głównym jej składnikiem jest ciecierzyca, która zawiera dużo białka, obniża ciśnienie i poziom cholesterolu. Ciekawym składnikiem sałatki i mega zdrowym są kiełki z brokuła. Podobno mają działanie antynowotworowe, obniżają ciśnienie krwi, zapobiegają chorobą układu krążenia, działają detoksykacyjnie. Pikantne w smaku, dobre do kanapek i sałatek. Zapraszam po przepis na sałatkę. Buon Appetito!


SKŁADNIKI
  • 1 puszka cieciorki
  • 0,5 opakowania półtłustego sera feta
  • 1 garść roszponki
  • 1 garść kiełków brokuła
  • 2 ząbki czosnku
  • cytryna do skropienia

SPOSÓB WYKONANIA  
  1. Odcedzamy cieciorkę od wody z puszki 
  2. Roszponkę myjemy osuszamy
  3. Ser kroimy w kostkę 
  4. Do miski wsypujemy odsączoną cieciorkę, ser feta,  roszponkę
  5. Przeciskamy przez prasę czosnek i dodajemy do sałatki
  6. Mieszamy wszytko 
  7. Na koniec posypujemy kiełkami i skrapiamy cytryną
Nie trzeba doprawiać, gdyż słony smak zawdzięcza fecie a pikany dodają kiełki.
Porcja dwuosobowa.

You May Also Like

0 komentarze