Pancakes bananowo-migdałowe

by - 11:17

Dzień dobry kochani, miło mi z Wami zaczynać ten tydzień. Na dzisiejsze późne śniadanie zaplanowałam Pancakes. Oczywiście jak to u mnie bywa nie jest to klasyczna wersja tych naleśników. Uwielbiam eksperymenty kuchenne, a jeszcze bardziej lubię jak z tych eksperymentów powstaje naprawdę coś fajnego. Zapraszam Was po przepis. Buon Appetito !


SKŁADNIKI
  •  2 dojrzałe banany
  • 1 szklanka maki pszennej 
  • 1 szklanka mleka migdałowego
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka syropu klonowego 
  • 1 łyżeczka aromatu naturalnego migdałowego
  • 1 jajko
  • 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
  • kilka łyżek oleju kokosowego do smażenia
  • zmiksowane turkawki do polania pancakes u mnie z łyżka syropu klonowego
SPOSÓB WYKONANIA
  1. Banany miksujemy za pomocą blendera
  2. Mieszamy składniki mąkę pszenną, ziemniaczaną, proszek do pieczenie, sodę, jajko, miód, syrop klonowy, aromat migdałowy i zmiksowane banany
  3. Mieszamy wszytko za pomocą miksera na wolnych obrotach, krótko
  4. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy
  5. Nakładamy po jednej dużej łyżce ciasta, ja użyłam formy do smażenia w kształcie serca, ale wystarczy zwyczajnie wylać ciasto zachowując odstępy
  6. Smażymy około 2 minuty z każdej strony na średnim bądź małym ogniu 
  7. Podajemy z miksowanymi truskawkami i syropem klonowym

You May Also Like

0 komentarze