Sessione di foto Desenzano del Garda

by - 08:29

Post w iście Włoskim stylu. Piękne miasto, które znajduje się w najczulszym miejscu mojego serca. Moja inspiracja, azyl, spokój i podekscytowanie to czuję gdy jestem nad Lago di Garda. Wciągu dwóch dni powstała sesja zdjęciowa. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. Zapraszam.




Uwielbiam klasykę, czasem oczywiście lubię poszaleć z stylizacją ale Włochy kojarzą mi się z luksusem w prostym stylu. Biel idealnie sprawdza się w upalne dni. Ponadto dodaje lekkości, zmysłowości, klasy oraz subtelności. Upalny dzień biała sukienka czarna torebka wysokie buty, klasyczny zegarek i lekko duszące słodkie perfumy, piękna kompozycja. Prawda ?
SUKIENKA - SOLAR
TOREBKA - MANGO
BUTY - GINO ROSSI
ZEGAREK - ADRIATICA POLSKA
FOTO - SARA KNOP 
OPRAWA ZDJĘĆ - BEATA FAŁKOWSKA





Biel przewodni kolor wyjazdu. Sukienka hiszpanka, bardzo modna w tym sezonie. Mała biała koronkowa, idealna na kolacje czy spacer. Torebka z z frędzlami dodaje całości swobody i zadziorności. 
SUKIENKA - VILA CLOTHES
TOREBKA - PEPE JEANS
BUTY - KAZAR
FOTO SARA KNOP
OPRAWA ZDJĘĆ - BEATA FAŁKOWSKA




Obowiązkowo biały strój kąpielowy w hiszpańskim stylu. 
STRÓJ KĄPIELOWY - NEW YORKER  


A.D.

Proszę nie udostępniać zdjęć bez mojej zgody.

You May Also Like

0 komentarze